Dag 8

1 juli 2013 - Karlsruhe, Duitsland

8e dag,
Eindelijk het weer waar we voor gaan, heerlijk in de zon ons gebakken ei genuttigd en de wagen opgevouwen, (daarom heet het ook een vouwwagen).
Om 9.30 uur zijn Frederieke en Gerard op weg gegaan en ben ik via da autobahn naar Karlsruhe getuft. Onderweg gas getankt en boodschappen gedaan. Na een klein middagslaapje ben ik klaar om de fietsers te ontvangen.

En daar zijn we dan na 82 km. Prachtige tocht de Dom van Speyer vanaf een afstand te zien, het Barokschlosz in Bruchsal brengt je terug naar de Sissi tijd.. Gerard een goede kaartlezer omdat we van de route afweken om bij de camping te komen. En dan bij aankomst al die lieve,hartverwarmende berichtjes. Fantastisch om te lezen dat jullie ons volgen en zo helemaal achter het doel van deze tocht staan.. Wij gaan straks leker slapen om morgen 92 km. Te fietsen.

1. Emmy Meijer:
    1 juli 2013
    En Jozef voel je je niet echt eigenaar van een erfgoedlogies met
    de vouwwagen? Verwen ze maar niet te veel of maak je overdag ook leuke uitjes? Hier komt ook goed weer aan, gelukkig.
    Heeft Ireen ook goede berichten?
    Groeten voor jullie drietjes
  2. Louis de Vocht:
    Geweldig Frederieke en Gerard. Zet hem op
  3. Angelique ,Janette en Annemiek:
    1 juli 2013
    We zijn trots op jullie ga er voor !!!!!!!!!!!
    ook trots op de bezem wagen want zonder goede verzorging red je het niet . Top
  4. Cobi Kamps:
    3 juli 2013
    Iedere keer als in inlog ben ik weer nieuwsgieriger hoe het jullie is vergaan en daar hoor jij ook bij Jozef! Fantastisch dat het zo goed gaat!!!!!!!!!!!!!!