Dag 9

2 juli 2013 - Tübingen, Duitsland

Vandaag een dikke dag 95 km voor de fietsgroep met de eerste heuvels.

vroeg weg dan is er alle tijd.

De teller van de kilometers staat nu op 662 km maar wet ook erg belangrijk is dat er nu aan giften 3719,17 euro binnen is. Gewoon geweldig en geeft dt de fietsgroep vandaag vleugels!!

De geplande 95 km werden er 110, een zware dag met prachtig weer en een mooie route. Het laatste stuk naar Tubingen was  een lange afdaling in het natuurpark Schonbuch ,de route was niet helemaal goed aangegeven  maar duidelijk was dat we naar benden  Uiteindelijk kwam wij om 18.30 uur binnen. Moe en dorstig maar gelukkig zonder andere narigheid.

Onderweg heb ik warme soep en koude cola geserveerd wat natuurlijk ook even      voor oponthoud zorgt. De tocht heeft alles bij elkaar 10,5 uur geduurd

Na een gezonde hap met koele witte wijn ging iedereen voldaan slapen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reyertje Kroeze:
    2 juli 2013
    Het gaat goed met onze fietsers en eindelijk mooi weer want dan ziet de natuur er nog mooier uit, lieve mensen denk wel om een rustdag en even te genieten, ook komen de eurotjes binnen en dat geeft je vleugels. tot de volgende keer. gr. Reyertje
  2. Marije en Mijndert:
    2 juli 2013
    Hallo Pappa, Mamma en Gerard,

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat, geniet er van.

Liefs Marije, Mijndert, Fief, Thijs en Jet (wil alleen nog maar op school Juliette genoemd worden :))
  3. Bebby en Jons van der Mars:
    3 juli 2013
    Dag Jozef,
    we nemen blind aan dat je je rol als ploegleider perfect speelt: bandjes goed, vet goed, olie goed, moraal hoog, eten en drinken zonder twijfel geweldig zodat de coureurs geen andere stimulantia nodig hebben. Chapeau! Geniet van het mooie weer. Soms krijgen we hier ook een vleugje zon.
    Bewonderende en hartelijke groeten aan Frederieke en Gerard.
    Bebbyt&Jons
  4. Yvonne de Geus:
    3 juli 2013
    Wat een geweldig tour-team met als enige DRUG een glaasje wijn!?
    Worden de spieren ook geolied en gemasseerd door verzorgen Jozef dat lijkt mij geen overbodige luxe!
    Lieve mensen wat een prestatie tot nu toe ik wens jullie veel kracht toe en volg jullie graag.

lieve groet,Yvonne en Ingrid