Dag 20' 13 juli

13 juli 2013 - Verona, Italië

Vandaag om 8.30 uur vertrokken uit ons wijn-B&B met een goed ontbijt, Gerard kon zijn hart ophalen aan de vele zoete happen die werden aangeboden. Hij had gisterenavond trouwens behoorlijk zijn hoofd gestoten aan een (italiaanse) lage balk, ook constateerde hij vanochtend een puistje op zijn zitvlak. Tussen twee pleisters geplakt is hij op de fiets gestapt. Bij vertrek en het betalen van de rekening kreeg ik een mooie fles dessertwijn aangeboden voor de verjaardag van Frederieke. denk dat we die er maar in houden en dat Frederieke jarig blijft! De verzorging is direct doorgereden naar Verona naar de camping Castel San Pietro aan de Ponte Pietra. Dit is een hele kleine camping midden in Verona, op een berg met hele kleine plaatsen. Daar wij, met de vouwwagen toch ongeveer 8 meter nodig hebben moet je vooraan staan als er iets te verdelen valt. Verder raast het hier van de krekels en zal dit gesjielip (spellingscontrole is nu helemaal in de war) wel dag en nacht door gaan. Vanavond als alles lukt naar een opera van Verdi in de Arena, begin om 22.00 uur. Dit is normaal onze bedtijd maar we liggen zo prachtig op schema dat deze uitspatting moet kunnen. Morgenvroeg dus verdere rapportage met foto's want de koffie en Wifi zijn ongekend goed

1. Reyertje Kroeze:
    13 juli 2013
    Geweldig Frederieke wat een tocht, als ik jullie zo volg krijg ik de kriebels om ook te gaan fietsen naar Berlijn, maar moet nog wachten tot donderdag.
    En wel fietsen voor de fun...er hangt geen geld meer aan.
    gr. Reyertje
  2. Monique en Douwe Dijkstra-Linthorst:
    13 juli 2013
    We genieten met volle teugen van jullie verhalen.
    Heb bewondering voor jullie 2.
    Jozef je zorgt geweldig voor de fietsers.
    Ik had wel met je mee willen rijden voor de gezelligheid en natuurlijk ook voor de hulp !!!
    Liefs uit een zonnig Twello.
  3. Francis/Fransje:
    13 juli 2013
    Leuk Verona! Gaan jullie naar een opera?
    Blijf inderdaad maar jarig Frederieke en laat je lekker in de watten leggen.
    Liefs voor ieder
    Je schonezus
  4. Cobi Kamps:
    13 juli 2013
    Leuk dat de mensen die jullie ontmoeten op de vele campings ook helemaal mee leven. Sterkte voor de volgende etappes en...met een beetje geluk een mooie opera vanavond.
    Liefs, Cobi
  5. Emmy Meijer:
    13 juli 2013
    Indrukwekkend wat jullie allemaal doen: glaasje/ pleisters/ opera/lux overnachten/ kilometersvreters/ speedy verslaggeving!/bandenplakken/en daarnaast ook nog eens FIETSEN!
    Hulde - Frederieke heb je het bosje gekleurde benen ontvangen??
    Jozef - mis je je herten en het geburl of????? Lieve groeten uit Rosmalen City
  6. De hellinkjes:
    13 juli 2013
    Ha lieve pa, moe en gerard! Heb net even de blog gelezen en ben weer helemaal bij. Wat gaan jullie goed! Zet m op. Wij morgen op een wheely naar Italië. Auto zit stampie vol maar het is casper weer gelukt. Enne, als ik had geweten dat we zo'n goede soigneur in de familie hadden, was ik natuurlijk nooit gestopt met wielrennen. Xx