De eerste dag, 24 juni 2013

24 juni 2013 - Gennep, Nederland

vanochtend om 9.30 uur vanuit Amerongen  waar Bert en Ria ons hebben uitgezwaaid bij de veerpont Amerongen. Met de wind in de rug naar  Nijmegen  en een kort bezoekje aan Francis,Casper, Klaas  en Cato gebracht om vervolgens verder te gaan via Wyler, De Horst  om tenslotte in de stromende regen bij de camping buiten Gennep aan te komen . Totale afstand 70 km. Ondanks het slechte weer een mooie tocht. Zitten nu nog buiten en alles wat nat is geworden hangt te drogen, de vogels fluiten, de koffie en avondthee smaken uitstekend, het is hier ongekend stil maar koud. Gaan gauw in ons mandje!

1. Angelique ,Janette en Annemiek:
    24 juni 2013
    Frederieke we blijven het geweldig vinden wat je voor je klein dochter doet geweldig.!!top ga er voor.
    Lieve groet ,Annemieks Haarmode
  2. Cobi Kamps:
    24 juni 2013
    Je bent echt een kanjer Frederieke (en je reisgenoot natuurlijk ook). Nu maar hopen dat de weergoden jullie snel goed gezind zullen zijn. Maar de kop is er vanaf!
  3. Nelleke:
    ha lieve oudertjes,

de kop eraf, de eerste druipende kleding, de eerste foto's.. en op naar steeds minder bekend (fiets)landschap.
    een fijne dag en geniet, nelleke.
  4. Jan-Conny van Woerkom:
    Gerard,

Fijn dat je gisteravond nog even gebeld hebt. Hele goede reis verder. En hierna nog die wonderschone en ontroerende pelgrimszegen.

Voor de reis wens ik je,
    dat de weg je tegemoet komt,
    de wind steeds in je rug is,
    de zon je gezicht verwarmt
    en zachte buien je velden beregenen.
    En dat God, tot ons weerzien,
    je bewaart in de palm van zijn hand...
  5. Monique en Douwe Dijkstra-Linthorst:
    25 juni 2013
    Wat een geweldig initiatief !!!! Goede reis en we blijven je volgen. Liefs Monique en Douwe.
  6. Terese dieden:
    25 juni 2013
    Dag Frederieke en Gerard, Wat fijn dat jullie aan de tocht zijn begonnen. Graag zal ik jullie volgen op deze reis.
    Wens jullie veel sportief reisplezier en succes met de sponsoring.
    Lieve groet.
  7. De hellinkjes:
    25 juni 2013
    Dag lieve opa en oma en Gerard,
    Hoe is dag 2 vergaan? zitten jullie inmiddels droog op de camping?
    Dag 3 is altijd een lastige dag, maar de finish komt bijna vanzelf dichterbij!
    Dikke kus,
    Cato en ook van Casper, Francis en Klaas
  8. Marleen Jacobs:
    26 juni 2013
    Wat heerlijk om te lezen, en wat een geweldig initiatief. Een heel goede reis, en we blijven jullie volgen. Ik ken jullie niet persoonlijk, maar ik ben de moeder van Tiebe, met pws. Ik weet hoeveel positieve energie je van zo iets krijgt. Ga ervoor, en heel erg dank jullie wel dat jullie dit voor onze kids doen......We hopen op mooi weer voor jullie onderweg..
  9. Anje en Rik:
    26 juni 2013
    Wat bijzonder om jullie te kunnen volgen op deze fietstocht! De afstand,die jullie gaan afleggen is indrukwekkend. Het goede doel is een steun in de rug.Wat een leuke foto van jou, Frederieke, met Cato op de arm.
    We wensen jullie veel fietsplezier, Anje en Rik
  10. Loes van den berg:
    Dag Fredje Edje,
    je wist het al hè, vind je een stoer wijffie wat je voor je klien dochter gaat doen.
    De kop is eraf!
    Elke kilometer is goud waard en niet alleen in financiële zin :-)
    Wens jullie een bijzondere, mooie èn onvergetelijke reis toe en in gedachten fiets ik met je mee....
  11. Anita Sonneveld:
    26 juni 2013
    Heel bijzonder zo'n fietstocht, ik ga jullie zeker volgen. Ik heb bewondering voor de afstand die jullie af hopen te leggen en hoop dat het een mooi bedrag oplevert voor het goede doel. Ik wens jullie een hele goede en mooie reis en hoop dat jullie de regenjassen niet vaak nodig hebben.
    groetjes Anita
  12. Fenneke Santhuizen:
    27 juni 2013
    Geweldig Fief, ben zo TROTS op je!! Zal even aan mijn vader daar boven vragen of hij voor een beetje mooi weer kan zorgen. Wens jullie (Gerard natuurlijk ook) een mooie, fijne, bijzondere reis.
    Liefs van ons beiden.
  13. Sandra Rombouts:
    27 juni 2013
    Heel veel succes met deze rit en wat een mooi gebaar!
    X voor Cato
    Groetjes Sandra