Dag 7

30 juni 2013 - Ludwigshafen am Rhein, Duitsland

7e dag,
Vandaag van Oppenheim via Worms,Ludwigshafen richting Maudach waar we nu ergens op een camping staan. De tocht was bij de start mooi, door wijngaarden daarna steeds meer industrie. Het fietsen gaat ons goed af, de kilometer teller staat nu op een totaal van 580. De Duitse dorpen zijn opvallend stil bijna uit gestorven,. In Worms even stil gestaan bij een soort straatfeest, met orkest en veel bier. Het internet gebruik op de campings is zeer minimaal dus we kunnen weinig berichten naar buiten doen en ook geen binnenkomende berichten lezen. Hopelijk lukt het morgen. Het weer is gelukkig aan het opknappen, zon en een betere temperatuur. Vanavond voor het eerst de barbecue gebruikt, was best voor herhaling vatbaar. De campings en haar gasten zijn hier toch wel iets anders georganiseerd dan bij ons, allemaal wat smoezelig!

1. Karina en Job:
    4 juli 2013
    ha Frederiek en Jozef,
    dit is de dag dat onze kleinzoon, een 10-ponder! werd geboren. Het wachten is eindelijk beloond! Hij heet Focko Dirk, lekker stoer.
    regelmatig hebben we jullie reisverhalen gelezen, wat een prestatie van jullie alledrie, petje af hoor. Ik weet niet of je dit nog leest maar ik vond het leuk, het op de 30e te zetten!
  2. Frederieke Linthorst:
    7 juli 2013
    Van harte opa en oma, erg leuk om te lezen, proficiat!