Dag -1, zaterdag 22 juni

22 juni 2013 - Amerongen, Nederland

Francis en Casper, Klaas en Cato komen even langs om ons goede reis te wensen. Klaas en Cato hebben even door het dorp gefietst op hun loopfietsjes. Over een paar jaar kunnen ze zo met opa en oma mee naar, wie weet waarheen.

Frederieke ontvangt ook per post, mail en per telefoon veel aanmoedigingen en wensen voor een voorspoedige reis. Ook slaat de reisblog erg aan en krijgen we leuke en bemoedigende reacties.

Nu nog even de laatste dingen regelen en de nodige inkopen doen, het is net of we vanaf maandag geen winkel meer zien!

Morgen gaan we de vouwwagen en de bagage van Gerard in Rosmalen halen en alles zo goed mogelijk en overzichtelijk inpakken.

1. Emmy Meijer:
    23 juni 2013
    Wat een feestje om als H. Drie-Eenheid!!! zo te mogen reizen
    met als einddoel Rome.
    Wie weet, een volgende keer een voetreis?? Wat Bertus Aafjes
    kan, moet een Trappende Doorloper ook kunnen, toch?
    Wij houden jullie in de gaten en nogmaals: goede reis maar vooral behouden thuiskomst.
    Erik en Emmy
  2. Frederieke Linthorst:
    23 juni 2013
    Je kunt ons ook vergelijken met de drie koningen, alleen niet naar het oosten maar het blijft de Heilige stad. Over wie die zwarte is gaan we vanavond met een boon in de cake bepalen!
    Leuk dat jullie af en toe op de site kijken.
    groet
    Jozef
  3. Jan-Conny van Woerkom:
    23 juni 2013
    Gerard en Frederieke, heel veel plezier en courage met jullie mooie fietstocht.
    We gaan het zeker volgen.
    Ploegleider Jozef, zorg aub goed voor de 'doorzetters- en -trappers'
  4. Frederieke Linthorst:
    23 juni 2013
    Zal ze elke avond instoppen en met een goed ontbijt weer eruit zetten, de volgende morgen natuurlijk!
  5. Quirine:
    24 juni 2013
    Heel veel succes op jullie mooie reis! Ik hoop dat jullie er klaar voor zijn. Ik ga jullie volgen!
  6. Frederieke Linthorst:
    dank je Quine,
    Ze zijn nety met regen vertrokken maar we gaan naar het goede weer toe!
    Groet
    Jozef
  7. Fenneke Santhuizen:
    24 juni 2013
    Een hele goede, fijne reis gewenst Gerard en Fief (even wennen, Jozef en Fief tikt bekender). Ga jullie de hele reis volgen. Geniet van alles om jullie heen. Jozef ook jij een goede reis en pas goed op ze (het 's avonds instoppen lijkt me een goed idee en 's morgens een klein ontbijtje!!).
  8. Hans & Christien:
    24 juni 2013
    Dag Jozef, Frederieke en Gerard (die we niet kennen, maar graag deelgenoot maken van onze succeswensen),

We hebben helaas niet eerder kunnen reageren omdat ons valantie-adres in Italië geen of slechte internetverbinding bood. Nu zijn we in een zeer regenachtig Zwitserland (moeten jullie ook nog even doorheen) an het Vierwoudstedenmeer en hebben internet! We hebben jullie verhaal onverkort met websitelink hansenchristien.gaatverweg.nl geplaatst en hopen natuurlijk op reacties. Wij laten zeker - ook in financieel opzicht - nog van ons horen, maar willen julie nu eerst alledrie heel veel succes, doorzettingsvermogen en een regelmatig terugkerend zonnetje en wind in de rug wensen. We volgen jullie! Veel groeten, Hans (mede namens Christien).
  9. Annemie van Bennekom:
    Hoi Frederieke!
    Van mama kreeg ik net je mail door en wil je vanaf deze plek graag een hele mooie reis toewensen. Bijzonder dat je dit avontuur aan zo'n mooi doel hebt gekoppeld. Ik zal zeker een steentje bijdragen om het financiële doel te halen opdat er meer onderzoek naar PWF gedaan kan worden. Warme groet aan de hele familie!