Dag 13

6 juli 2013 - Bludenz, Oostenrijk

Dag 13, 6 juli 2013.
Vandaag vanuit Bregenz vertrokken. De route was niet helemaal duidelijk bij de start maar toch daar gekomen waar we naar toe moesten. Het eerste stuk was erg Nederlands gewoon langs de Rijn op de grens tussen Oostenrijk en Zwitserland. Vervolgens aangekomen in Feldkirch waar een wijnfeest volop aan de gang was met veel muziek. Even van genoten door heerlijk koffie te drinken met wel verdiende taart. Toen door naar Bludens waar de bergen steeds dichterbij komen en nu staan we op een camping met rondom ndaireons de bergen en gezellig kamperende Nederlanders. Het feit dat we naar Rome fietsen geeft leuke reacties . Kamperen is toch ook een heel sociaal gebeuren, men heeft interesse in elkaar en helpt waar nodig is. Ook is het fietsroute boekje van Gerard waar water over heen was gekomen dankzij Jozef weer helemaal bruikbaar geworden. Nog even een uurtje lekker buiten genieten, vandaag was het 71 km. morgen wordt een tocht met een zware klim. Voor Jozef is het rijden met de auto over  secundaire wegen even wennen maar dat heeft beslist ook wel iets, het schiet niet op maar het is wel veel leuker als over de razende autobahn. De afstand is die nu afgelegd is komt op 1050 km en kreeg vanmorgen bericht van het PWF dat de teller op 4570,- staat. Beide getallen zijn natuurlijk fantastisch!

1. Reyertje Kroeze:
    7 juli 2013
    Frederieke,
    Blaar in je schoen?of doorgefietst. vandaag het uur van de waarheid ,de bergen in, ik fiets vandaag LF4 over Rozendaal via Dieren naar huis ook een mooi trainingsrondje met mooi weer. gr. Reyertje
  2. Hans & Christien:
    7 juli 2013
    Mooie prestatie de 1000 km voorbij! Dit levert € 0,10 per kilometer op. Ondertussen kijk ik met één oog naar de Tour, ik zie hun geploeter en denk aan jullie. Het begrip 'kuitenbijtertje' zullen jullie de komende dagen nog wel een paar keer uitspreken.
    Succes ook voor de bezemwagen.
    Groet C & H