4e dag, 27 juni

27 juni 2013 - Remagen, Duitsland

Eindelijk de mogelijkheid om even de weblog bij te werken, niet overal is er de mogelijkheid van een wifi verbinding. Veel graanvelden zijn geheel of gedeeltelijk platgeslagen door de storm en regen van vannacht. Onderweg naar Remagen is dit duidelijk te zien. Veel buien maar nog steeds met gunstige wind kom je van een wat saaie hoogvlakte de stad Remagen binnen. Het is een prachtig gezicht om afdalend naar Remagen ineens de Rijn te zien. Remagen is een stad met veel oude maar ook jonge geschiedenis . We zitten op een mooie camping aan deze drukke vaarweg met aan de overkant van de revier een drukke spoorlijn, het is net of de treinen achter je bed doorlopen. De spaghetti staat te pruttelen, fietsers onder de douche, het is en blijft koud. Morgen een mooie tocht langs de Rijn, de fietsgroep en de verzorgingseenheid hebben afgesproken in Koblenz op het Deutsches Eck voor een lekkere kop koffie!

1. Reyertje Kroeze:
    27 juni 2013
    Je hebt weer pech net als in Oosterijk,laat je maar verwennen door Josef. Groeten van mij aan je mannen en het word beter weer.. gr Reyertje
  2. Emmy Meijer:
    27 juni 2013
    Slecht weer is niet leuk maar een 'Jozef van alles' is goud waard!
    Deze reis kan gewoon niet mislukken - de Doorloper glimt van trots
    en vandaag op de borrel bij Annechien wederom reclame voor jullie
    gemaakt. Lekker slapen en verstandig blijven.....
    Moeder Emanuele van het Wandelpad!
  3. Anneke ten bokkel Huinink:
    27 juni 2013
    geweldig Frederieke ,toeval wil dat een vriendin een leesgenootje heeft die net ook een kleinkind heeft gekregen met dezelfde ziekte..!
    En dat voor 10 kinderen per jaar in nederland..!
  4. Monique en Douwe Dijkstra-Linthorst:
    28 juni 2013
    erg leuk om je verhaal te lezen.wij vinden dit een fantastische actie van jou ,en natuurlijk ook hulde voor de kok.
    wij hopen dat er nog dagen komen dat het weer jullie wat vriendelijker gezind zal zijn,dat hebben jullie wel verdiend en zal dus zeker komen.
  5. Marielle Kuijper:
    29 juni 2013
    Beste Frederieke, wat een geweldige actie voor je kleindochter en voor alle andere kinderen met pws! Wij kennen elkaar niet, maar ik heb zelf een zoontje van bijna 3 met pws. Mijn vader Theo heeft twee keer de vierdaagse gelopen voor het prader willi fonds. dat heeft ons veel plezier en voldoening gebracht! Veel fietsplezier gewenst en ik volg je blog! Hartelijke groet, Marielle